my family

my family

Friday, October 5, 2012

34 weeks..... persiapan baby

dh lame tk hapdet blog ni.. hihihihi....

ok skang aku dh 34 mggu so opcozla kne wat persiapan smua kan? persiapan aku dh 80% la... hihihih
so ni checklist aku dh wat.. huhuhu.... xcited gler nk sambut yg kedua ni....

untuk baby...

baju dan seluar baby -  dh setel
stokin baby ngan topi - dah setel
blanket - dh setel
towel - dh setel
toilettries - dh setel
pampers - dh setel
wet tissue - dh setel
bantal - dh setel
barut - dh setel
yassin - blum isi lg coz aiman slalu men beg baby..

untuk ibu lak... (brg aku tk packing lg... hihihih)

kain batik dan baju - dah ade
stokin - dh bli 
pad bersalin - dah bli 
GL Keje - dh minta
toilettries - dah
towel - dah
nursing bra - dh bli
breast pad - dh bli

yg ni je kot... aku kne wat preparation awal coz mase aiman dlu 36w aku dh bersalin... persiapan smua kt kg.. yela kononnye nk bersalin kt kg la.. mase tu kterg laki bini duk jauh2 so terpaksala hubby antr kt kg rsau tkut jd pape... klam kabutla gak kan tk sangke deliver awal... so kali tk nkla mcm tu lg sian kt incik hubby... mencari itu ini mlm2 buta.. huhuhuhu... sampaikan pampers baby bli saiz m.. hihihih... pampers ibu lak die bli yk kotek biase je.. mane tk mlecet mak punye tu... :) kali ini dh bg tau die smua brg kat mane termasuk brg baby yg nk bg kt nurse nnt.. suke sgt incik hubby smua dh cap.. cume brg ibu je blum lg coz tk tau nk packing camne.. bley tk? hihihihi....

hopely yg kedua ni dpt bersalin ngan sng n selamat... amin....








No comments:

Post a Comment